Realizacje

Poznaj nasze top projekty.

PRZEMYŚL

Nowa strategia dla marki Przemyśla bazuje na idei „otwartej sceny”. Przemyśl jako „otwarta scena” to miejsce, w którym każdy ma głos i może być zarówno twórcą, jak i uczestnikiem życia miasta. To miasto żywej, dynamicznej i dostępnej dla wszystkich kultury, które promuje innowacje, kreatywność i otwartość na nowe pomysły i doświadczenia.
CASE STUDY

NADBUŻAŃSKI PARK KLIMATYCZNY

Nadbużański Park Klimatyczny to miejsce dla szukających naturalnego schronienia przed zmianami klimatycznymi. Inicjatorem powołania tej wyjątkowej w skali Europy marki jest Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu BUG. Razem stworzyliśmy markę działającą na rzecz klimatu!
CASE STUDY

MAZOWSZE

Strategia marki Mazowsze została opracowana w zgodzie ze zrewitalizowaną Strategią Rozwoju Województwa Mazowieckiego 2030+. Innowacyjne Mazowsze i ma zadanie wspierać realizację Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza do 2030 roku w obszarze marketingu.
CASE STUDY

WARMIA I MAZURY

Założenia, jakie przyjęliśmy przed rozpoczęciem pracy nad marką Województwa Warmińsko-Mazurskiego to pogłębienie idei marki, nadanie jej wymiaru emocjonalnego, stworzenie klarownego modelu działania i zbudowanie długofalowej perspektywy rozwoju.
CASE STUDY

WARSZAWA

W toku analiz zleconych przez m.st. Warszawa udało nam się dotrzeć do prawdziwej tożsamości Warszawy i nakreślić najlepsze kierunki rozwoju miasta. Dokument diagnozy marki Warszawa wskazuje wytyczne i kierunki działań w zakresie budowy silnej marki miasta.
CASE STUDY

WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE

Marka Łódzkie Promuje prezentuje przykłady projektów, usług, ludzi, produktów i idei, które powstały lub realizowane są w regionie łódzkim.
CASE STUDY

REGIO RESOVIA

Marka REGIO RESOVIA służyć ma budowie wspólnej, zintegrowanej oferty społecznej, kulturalnej, gospodarczej oraz promocji wszystkich walorów obszaru położonego wokół Rzeszowa.
CASE STUDY

LUBLIN

Marka Lublina – miasta inspiracji to jedna z niewielu marek miast budowanych konsekwentnie i zyskujących uznanie mieszkańców, turystów oraz specjalistów marketingu.
CASE STUDY

HAJNÓWKA

Hajnówka – Duchowa witalność. Idea marki jest ambitną koncepcją połączenia dwóch wykorzystywanych w różnym stopniu dotychczas unikalnych cech miasta jakimi są: żywa i autentyczna wielość religii i kultur oraz potencjał wynikający z położenia przy Puszczy Białowieskiej.
CASE STUDY

BYDGOSZCZ

Bydgoszcz – Kultura Jakości. Idea wypływa z postawy zakorzenionej w tradycji miasta, ale nie do końca ujawnianej – niezgody na bylejakość, prowizorkę, partactwo, niesolidność i brak staranności oraz sprzeciwu wobec powierzchowności, płytkości, pospolitości i szablonowemu myśleniu.
CASE STUDY

CARPATHIA

Karpaty to mistyczne góry w Europie Środkowej, które są wciąż słabo znane turystom z całego świata. Karpaty nie posiadały marki o tożsamości, która byłaby wspólna dla tej wielokulturowej i wielonarodowej mieszanki.
CASE STUDY

Newsletter

Bądź na bieżąco