Newsletter 17/2023. Marki, marki miejsc i wakacje

Szukacie pomysłu na wakacje? A co, jeśli powiemy, że znamy miejsca, których można doświadczyć wszystkimi zmysłami? Miejsca do oglądania i smakowania. Miejsca, które mają swój zapach, które można usłyszeć i poczuć.
Zanim sami wybierzemy się na urlopy, zabierzemy Was w zmysłową letnią podróż do miejsc wyjątkowych doświadczeń. Każde miejsce sprawdziliśmy osobiście, więc możemy je polecić z pełną odpowiedzialnością.
Lato to czas odkrywania, zbierania nowych wspomnień i doświadczeń, a – jak wielokrotnie powtarzaliśmy – to one decydują o tym, czy dane miejsce będzie przyciągało kolejnych turystów. Na pewno każdy ma swój własny ranking turystycznych doświadczeń. Nasza lista ciągle się wydłuża, bo z każdą współpracą pojawiają się nowe kategorie przeżyć, którymi chcemy się z Wami podzielić. My projektujemy doświadczenia dla marek, z którymi pracujemy – Wy je odkrywacie. Zapraszamy do lektury najnowszego tekstu na naszym synergicznym blogu!

 

 Czy marketing miejsc potrzebuje nowości?

Marki miejsc, a w szczególności marki turystyczne, powinny skutecznie rozwijać nowe aktywa swojego kapitału. Miejsca bogate historią i kulturą stają się jeszcze bogatsze dzięki innowacjom – nie tylko produktowym (czyli temu, co oferują), ale również marketingowym (czyli sposobie, w jaki o tych produktach opowiadają). Nawet najbardziej znane i klasyczne atrakcje turystyczne muszą posługiwać się odpowiednimi do czasów językiem i środkami przekazu.

 

Z naszego kalendarza

 

Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu marki?
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc:

A może nie wiesz, co nie działa? Spróbujmy dowiedzieć się razem!

Newsletter

Bądź na bieżąco