Rok 2020 w Synergii

Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem (KLIK!), w którym podsumowaliśmy kolejny, 12 już rok pracy w Synergii.

Choć okazuje się, że prawie wszystko możemy już zrobić zdalnie, tęsknimy za spotkaniami z Państwem i mamy nadzieję, że w tym roku będzie ku temu niejedna okazja.

W telegraficznym skrócie, rok 2020 w Synergii to:
  • ponad 1000 godzin rozmów na żywo i online
  • ok. 700 kilometrów rowerem po Podkarpaciu
  • miliony pomysłów, terabajty przesłanych danych
    i hektolitry kawy…
Wybrane projekty:
  • Diagnoza dla Nowej Ścieżki Rozwoju Chełma
  • Diagnoza dla Nowej Ścieżki Rozwoju Kraśnika
  • Strategia Marek Turystycznych Bieszczady i Połoniny „Bieszczady Połoniny – Dwie krainy, jedna marka”
  • Strategia Marki Mazury Zachodnie
  • Strategia Marki Sandomierza
  • Strategia Marki Szydłowa
  • Rewitalizacja strategii marki województwa podkarpackiego
  • Strategia Marki Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2021+
  • Księga marki produktu turystycznego SOCCER BOX PRO
  • Karpackie Laboratorium Medialne; dokument strategiczno-wdrożeniowy
  • Audyt potencjału produktów turystyki rowerowej województwa podkarpackiego
  • Szkolenia i doradztwo:
    • Atrakcje przyrodnicze i kulturowe powiatu łęczyńskiego oraz terenów przyległych
    • Współczesne kierunki rozwoju turystyki
    • Środki zewnętrzne w turystyce
    • Media elektroniczne drogą do pozyskania turysty.
W 2021 rok wchodzimy kontynuując prace nad: Diagnozą aktualnego stanu marki Warszawa.

Newsletter

Bądź na bieżąco