Ludzie
Poznaj ludzi z doświadczeniem i wiedzą.
Piotr Lutek
Strategie marek
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing.
Czytaj więcejMichał Basiński
Marki miejsc i turystyka
Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.
Czytaj więcejJacek Pogorzelski
Zarządzanie marką i doświadczeniem
Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code, Business Strategy Leader w firmie Blue Fox.
Czytaj więcejKonrad Klimek
Strategie rozwoju
Odpowiada za zarządzanie innowacjami. Twórca licznych procesów i modeli biznesowych. Doświadczony koordynator projektów marketingowych.
Czytaj więcejEwelina Ostrowka
Badania i analizy
Zajmuje się badaniami na temat odbioru przez człowieka otaczającego go świata. Pracuje nad systemami podejmowania decyzji, aby lepiej zrozumieć, co sprawia, że wybieramy daną markę, a inną odrzucamy.
Czytaj więcejPaulina Kowalczyk
Komunikacja, marketing treści
Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o sztuce, historyk sztuki, autorka tekstów. Specjalizuje się w marketingu treści.
Czytaj więcejKierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Konsultant w zakresie tworzenia i zarządzania markami miast, regionów i produktów turystycznych dla ponad 50 samorządów terytorialnych. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 500 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.
Inspiruje mnie: kreowanie nowych rozwiązań.
Nie mam czasu: dla rodziny i brydża.
Wyróżnia mnie: pewność siebie.
Staram się w sobie zmienić: niesystematyczność.
Wkurzam innych: bardzo wieloma rzeczami.
Inni we mnie cenią: trzeba pytać innych.
U innych nie lubię: kłamstwa i lenistwa.
Wnoszę do zespołu: doświadczenie biznesowe.
W Synergii nauczyłem się: tolerancji.
Ulubiony cytat: „Get busy living or get busy dying”.
Ulubiony skecz/flm/ itp.: Skazani na Shawshank.
Każdemu polecam: czytanie książek.
Inspiruje mnie: świat, pomysłowość ludzi, książki.
Nie mam czasu: na lekturę wszystkiego, co chciałbym przeczytać.
Wyróżnia mnie: krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
Staram się w sobie zmienić: czasami zbyt krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
Wkurzam innych: jak wyżej :)
Inni we mnie cenią: myślę, że czasem też za to co wyżej.
U innych nie lubię: braku dystansu do siebie i braku szacunku do ludzi.
Wnoszę do zespołu: między innymi krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
W Synergii nauczyłem się: pracy z różnymi (wymagającymi) klientami.
Ulubiony skecz/film/ itp.: Hotel Zacisze.
Każdemu polecam: Roztocze, piwo craftowe, dobrą lekturę, zdrową kuchnię.
Konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji, w tym ekspert Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Doświadczony brand i marketing manager.
Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jest również współautorem książki „Wskaźniki marketingowe”. Autor bloga o marketingu.
Inspiruje mnie: dobry model i dobry przykład
Nie mam czasu: na sprawy mało istotne
Wyróżnia mnie: bezkompromisowość merytoryczna
Staram się w sobie zmienić: niecierpliwość
Wkurzam innych: niech inni to określą
Inni we mnie cenią: jak wyżej
U innych nie lubię: głupoty połączonej z samozadowoleniem
Wnoszę do zespołu: szerokie spojrzenie
W Synergii nauczyłem się: ciągle się uczę
Ulubiony cytat: każdy trafny
Ulubiony skecz/film/ itp.: więcej niż jeden
Każdemu polecam: poznawanie odmienności
co mnie inspiruje: społeczeństwo i jego wytwory
nie mam czasu na: książki i sport
wyróżnia mnie: inteligencja
staram się w sobie zmienić: motywację do systematycznej pracy
wkurzam innych: bardzo rzadko przyznaję im rację
inni we mnie cenią: komunikatywność
u innych nie lubię: sztuczności i wazeliniarstwa
wnoszę do zespołu: krytyczne spojrzenie i kreatywne rozwinięcie tematu
w Synergii nauczyłem się: że inteligencja to nie wszystko
ulubiony skecz/film/itp.: Miś
każdemu polecam: górskie wędrówki i dystans do siebie
inspiruje mnie: ludzki umysł
nie mam czasu na: podróże
wyróżnia mnie: kreatywne spojrzenie
staram się w sobie zmienić: pesymistyczną postawę
wkurzam innych: narzekaniem
inni we mnie cenią: szczerość
u innych nie lubię: braku szczerości
wnoszę do zespołu: dobre pomysły
w Synergii nauczyłam się: współpracy
ulubiony skecz/film/itp.: książka „The Little Prince”
każdemu polecam: pobycie sam na sam ze swoimi myślami
Inspiruje mnie: człowiek.
Nie mam czasu na: tkanie, dokończenie kilku artykułów i napisanie powieści.
Wyróżnia mnie: spostrzegawczość, absurdalne poczucie humoru i umiejętność rozmawiania na każdy temat.
Staram się w sobie zmienić: emocjonalne przywiązanie do przedmiotów, których gromadzę przerażające ilości.
Wkurzam innych: tym, że ciężko mnie wyciągnąć z domu.
Inni we mnie cenią: empatię, intuicję i łatwość wyszukiwania informacji.
U innych nie lubię: niesłowności, snobizmu, oceniania po pozorach, obłudy, interesowności.
Wnoszę do zespołu: gorliwość neofity, świeże spojrzenie i dobrze napisane teksty.
W Synergii nauczyłam się: że marketing ma ludzką stronę.
Ulubiony cytat: „Fakt, że jestem paranoikiem, nie oznacza jeszcze, że cały świat nie sprzymierzył się przeciwko mnie” – Woody Allen | „O jakże dziwne formy może przybrać szaleństwo ludzi zdrowych […]” – Stanisław Ignacy Witkiewicz, „Pożegnanie jesieni” | „Mam ambicję korzystać z niezbywalnego prawa do samodzielnego decydowania o tym, co przystoi, a co nie przystoi kobiecie w moim wieku” – Katarzyna Nosowska
Ulubiony skecz/flm/ itp.: Monty Python (wszystko); „Whatever Works”, „Annie Hall”, „Manhattan” (reż. Woody Allen); Lew Tołstoj „Anna Karenina”; Jane Austen „Duma i uprzedzenie”; Harper Lee „Zabić drozda”; muzycznie – wszystko czego się dotknie Maynard James Keenan (Tool, A Perfect Circle, Puscifer); wizualnie i koncepcyjnie – niderlandzkie ryciny z XVI–XVII wieku.
Każdemu polecam: się wysypiać i weryfikować informacje przed podaniem ich dalej.