Ludzie

Poznaj ludzi z doświadczeniem i wiedzą.

Piotr Lutek

Strategie marek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing.

Michał Basiński

Marki miejsc i turystyka

Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.

Jacek Pogorzelski

Zarządzanie marką i doświadczeniem

Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code, Business Strategy Leader w firmie Blue Fox.

Konrad Klimek

Strategie rozwoju

Odpowiada za zarządzanie innowacjami. Twórca licznych procesów i modeli biznesowych. Doświadczony koordynator projektów marketingowych.

Ewelina Ostrowka

Badania i analizy

Zajmuje się badaniami na temat odbioru przez człowieka otaczającego go świata. Pracuje nad systemami podejmowania decyzji, aby lepiej zrozumieć, co sprawia, że wybieramy daną markę, a inną odrzucamy.

Paulina Kowalczyk

Komunikacja, marketing treści

Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o sztuce, historyk sztuki, autorka tekstów. Specjalizuje się w marketingu treści.

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 20 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w dziedzinie marketingu miejsc. Członek organizacji zawodowych takich jak Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE).

Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Konsultant w zakresie tworzenia i zarządzania markami miast, regionów i produktów turystycznych dla ponad 50 samorządów terytorialnych. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 500 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.

Inspiruje mnie: kreowanie nowych rozwiązań.

Nie mam czasu: dla rodziny i brydża.

Wyróżnia mnie: pewność siebie.

Staram się w sobie zmienić: niesystematyczność.

Wkurzam innych: bardzo wieloma rzeczami.

Inni we mnie cenią: trzeba pytać innych.

U innych nie lubię: kłamstwa i lenistwa.

Wnoszę do zespołu: doświadczenie biznesowe.

W Synergii nauczyłem się: tolerancji.

Ulubiony cytat: „Get busy living or get busy dying”.

Ulubiony skecz/flm/ itp.: Skazani na Shawshank.

Każdemu polecam: czytanie książek.
Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Od 15 lat zajmuje się praktycznym wdrażaniem strategii marketingowych miejsc. Jest autorem i współautorem ponad 40 strategii marek miejsc, programów promocji i innych dokumentów strategicznych z zakresu marketingu i rozwoju lokalnego. Doświadczony trener i prelegent z zakresu marketingu miejsc i turystyki. Pasjonat lokalności i autentycznych doświadczeń w turystyce. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.

Inspiruje mnie: świat, pomysłowość ludzi, książki.

Nie mam czasu: na lekturę wszystkiego, co chciałbym przeczytać.

Wyróżnia mnie: krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.

Staram się w sobie zmienić: czasami zbyt krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.

Wkurzam innych: jak wyżej :)

Inni we mnie cenią: myślę, że czasem też za to co wyżej.

U innych nie lubię: braku dystansu do siebie i braku szacunku do ludzi.

Wnoszę do zespołu: między innymi krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.

W Synergii nauczyłem się: pracy z różnymi (wymagającymi) klientami.

Ulubiony skecz/film/ itp.: Hotel Zacisze.

Każdemu polecam: Roztocze, piwo craftowe, dobrą lekturę, zdrową kuchnię.
Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code, Business Strategy Leader w firmie Blue Fox. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.

Konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji, w tym ekspert Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Doświadczony brand i marketing manager.

Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jest również współautorem książki „Wskaźniki marketingowe”. Autor bloga o marketingu.

Inspiruje mnie: dobry model i dobry przykład

Nie mam czasu: na sprawy mało istotne

Wyróżnia mnie: bezkompromisowość merytoryczna

Staram się w sobie zmienić: niecierpliwość

Wkurzam innych: niech inni to określą

Inni we mnie cenią: jak wyżej

U innych nie lubię: głupoty połączonej z samozadowoleniem

Wnoszę do zespołu: szerokie spojrzenie

W Synergii nauczyłem się: ciągle się uczę

Ulubiony cytat: każdy trafny

Ulubiony skecz/film/ itp.: więcej niż jeden

Każdemu polecam: poznawanie odmienności
Odpowiada za zarządzanie innowacjami. Twórca licznych procesów i modeli biznesowych. Doświadczony koordynator projektów marketingowych.

co mnie inspiruje: społeczeństwo i jego wytwory

nie mam czasu na: książki i sport

wyróżnia mnie: inteligencja

staram się w sobie zmienić: motywację do systematycznej pracy

wkurzam innych: bardzo rzadko przyznaję im rację

inni we mnie cenią: komunikatywność

u innych nie lubię: sztuczności i wazeliniarstwa

wnoszę do zespołu: krytyczne spojrzenie i kreatywne rozwinięcie tematu

w Synergii nauczyłem się: że inteligencja to nie wszystko

ulubiony skecz/film/itp.: Miś

każdemu polecam: górskie wędrówki i dystans do siebie
Absolwentka Kognitywistyki oraz Dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Doktorantka Nauk o Poznaniu i Komunikacji społecznej na Wydziale Filozofii i Socjologii UMCS. Zajmuje się badaniami na temat odbioru przez człowieka otaczającego go świata. Pracuje nad systemami podejmowania decyzji, aby lepiej zrozumieć, co sprawia, że wybieramy daną markę, a inną odrzucamy.

inspiruje mnie: ludzki umysł

nie mam czasu na: podróże

wyróżnia mnie: kreatywne spojrzenie

staram się w sobie zmienić: pesymistyczną postawę

wkurzam innych: narzekaniem

inni we mnie cenią: szczerość

u innych nie lubię: braku szczerości

wnoszę do zespołu: dobre pomysły

w Synergii nauczyłam się: współpracy

ulubiony skecz/film/itp.: książka „The Little Prince”

każdemu polecam: pobycie sam na sam ze swoimi myślami
Doktor nauk humanistycznych w dziedzinie nauki o sztuce, historyk sztuki, plastyk, autorka tekstów, redaktorka, sopran. Działaczka na rzecz wielokulturowego dziedzictwa Lubelszczyzny, członek zarządu Stowarzyszenia Panorama Kultur. Współpracowała z licznymi instytucjami nauki i kultury m.in: Johns Hopkins University (Baltimore), Biblioteka Narodowa/Polona, Muzeum Historii Polski, Żydowski Instytut Historyczny im. Emanuela Ringelbluma, Ośrodek Brama Grodzka Teatr NN w Lublinie, Wydawnictwo Naukowe Episteme. Specjalizuje się w marketingu treści.

Inspiruje mnie: człowiek.

Nie mam czasu na: tkanie, dokończenie kilku artykułów i napisanie powieści.

Wyróżnia mnie: spostrzegawczość, absurdalne poczucie humoru i umiejętność rozmawiania na każdy temat.

Staram się w sobie zmienić: emocjonalne przywiązanie do przedmiotów, których gromadzę przerażające ilości.

Wkurzam innych: tym, że ciężko mnie wyciągnąć z domu.

Inni we mnie cenią: empatię, intuicję i łatwość wyszukiwania informacji.

U innych nie lubię: niesłowności, snobizmu, oceniania po pozorach, obłudy, interesowności.

Wnoszę do zespołu: gorliwość neofity, świeże spojrzenie i dobrze napisane teksty.

W Synergii nauczyłam się: że marketing ma ludzką stronę.

Ulubiony cytat: „Fakt, że jestem paranoikiem, nie oznacza jeszcze, że cały świat nie sprzymierzył się przeciwko mnie” – Woody Allen | „O jakże dziwne formy może przybrać szaleństwo ludzi zdrowych […]” – Stanisław Ignacy Witkiewicz, „Pożegnanie jesieni” | „Mam ambicję korzystać z niezbywalnego prawa do samodzielnego decydowania o tym, co przystoi, a co nie przystoi kobiecie w moim wieku” – Katarzyna Nosowska

Ulubiony skecz/flm/ itp.: Monty Python (wszystko); „Whatever Works”, „Annie Hall”, „Manhattan” (reż. Woody Allen); Lew Tołstoj „Anna Karenina”; Jane Austen „Duma i uprzedzenie”; Harper Lee „Zabić drozda”; muzycznie – wszystko czego się dotknie Maynard James Keenan (Tool, A Perfect Circle, Puscifer); wizualnie i koncepcyjnie – niderlandzkie ryciny z XVI–XVII wieku.

Każdemu polecam: się wysypiać i weryfikować informacje przed podaniem ich dalej.

Newsletter

Bądź na bieżąco