Newsletter 16/2023. Natura czy kultura?

Kto powiedział, że majówka ma się ograniczać do trzech pierwszych dni maja? Trzy dni to zdecydowanie za mało, żeby doświadczyć wszystkiego, co przygotowały dla Was marki, z którymi współpracowaliśmy. 

Natura czy kultura?

W tegorocznej majowej ofercie turystycznej jest miejsce zarówno na jedno, jak i drugie. Rowery, kajaki, koncerty, pokazy historycznych pojazdów, warsztaty z życia w zgodzie ze samym sobą, ziołolecznictwo, spacery po górach, lasach i łąkach, a nawet klimaty średniowiecza…

Nadbużański Park Klimatyczny (obejmujący lubelską część Bugu), Szydłów, Mazowsze, Hajnówka, Carpathia, Sandomierz…

Zapraszamy na wielką synergiczną majówkę!

 

Nadbużański Park Klimatyczny to marka dla szukających naturalnego schronienia przed zmianami klimatycznymi.

Inicjatorem powołania tej wyjątkowej w skali Europy marki jest Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu BUG z siedzibą w Chełmie, które zrzesza jednostki samorządu terytorialnego z obszaru nadbużańskiego województwa lubelskiego. Razem stworzyliśmy markę działającą na rzecz klimatu!

Nadbużański Park Klimatyczny to spotkanie z naturą i autentyczną kulturą rozwijającą się z szacunkiem dla przyrody. Marka ma ambicje dbać o dobry klimat (także ten rozumiany jako atmosfera sprzyjająca dobremu życiu i rozwojowi inspiracji), przeciwdziałać zmianom klimatycznym i rozwijać się tak, by nie szkodzić naturze. Strategia Nadbużańskiego Parku Klimatycznego zakłada działanie zgodne z zasadami turystyki zrównoważonej klimatycznie, aby kolejne pokolenia również mogły cieszyć się tym, co najcenniejsze.

Dowiedz się, jak pracowaliśmy nad strategią marki Nadbużański Park Klimatyczny.

 

 

Był kiedyś taki moment…Parę lat temu mieliśmy trochę więcej czasu i zaczęliśmy prowadzić konto na Instagramie. Niestety, nasze kalendarze szybko się przepełniły i… zapomnieliśmy o Instagramie. Od kwietnia jest jednak z nami Patrycja, która odbywa u nas kilkumiesięczny staż, a na Instagramie zna się jak mało kto, więc już możemy zachęcać Was do obserwowania naszego profilu. Będzie pięknie!

Z naszego kalendarza:

  • Podczas konferencji naukowej „Wojsławice. Tradycje, stan dzisiejszy i perspektywy rozwoju. Rolnictwo – gospodarka – turystyka prezentowaliśmy markę Nadbużański Park Klimatyczny”.
  • Hrubieszów tworzy sieciowy produkt turystyczny! 14 kwietnia odbyło się pierwsze spotkanie z cyklu. „Porozmawiajmy o turystyce”, podczas którego rozmawialiśmy o turystycznym potencjale miasta i aktualnych trendach w projektowaniu oferty turystycznej. Czytaj więcej >>>
  • Pracujemy nad marką Przemyśl. Drugie spotkanie konsultacyjne (19 kwietnia) było okazją do zaprezentowania pierwszych wyników badań aktualnego poziomu marki i wizerunku Przemyśla przeprowadzonych na grupie mieszkańców miasta (wewnętrzny wizerunek Przemyśla) i grupie ogólnopolskiej (zewnętrzny wizerunek Przemyśla). Czytaj więcej >>>

Potrzebujesz pomocy przy tworzeniu marki?
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc:

A może nie wiesz, co nie działa? Spróbujmy dowiedzieć się razem!

Newsletter

Bądź na bieżąco