Newsletter 19/2023. Filmowe doświadczenia turystyczne i propozycje na majówkę
Wiosna sprzyja podróżom, a przed nami długi majowy weekend. Jeśli nie masz jeszcze planów, polecamy nieoczywiste miejsca, które warto odwiedzić. Byliśmy, sprawdziliśmy i zapewniamy, że warto!
Ile razy zdarzyło Ci się obejrzeć jakiś film, a potem pojechać tam, gdzie rozgrywała się jego akcja? Nam zdarza się to często – i to nie tylko zawodowo (przyznajemy, że bardzo lubimy współpracować z miastem i regionem Ojca Mateusza).
Integralną częścią filmu są lokacje – miejsca, które dla opowieści filmowej są równie istotne co scenariusz, aktorzy czy muzyka. Ożywiają wizję reżysera, a także odgrywają swoje role w realizacjach filmowych. Film jest cenionym narzędziem marketingu miejsc. Marketerzy miast i regionów, świadomi potęgi sztuki filmowej, chętnie płacą za lokowanie produkcji filmowych właśnie u nich. Dzięki temu regiony mają szansę stać się bardziej rozpoznawalne, a nawet otrzymać nowy wizerunek. O Regionalnych Funduszach Filmowych przeczytacie w najnowszym tekście Patrycji Wróbel na naszym synergicznym blogu!
Pogórzanin znowu na trasie!
Jeśli nie macie planów na majówkę, wsiądźcie do nie byle jakiego pociągu iwyruszcie w pogórzańską podróż! Już 1 majaPrzeworska Kolejka Wąskotorowa PKWrozpoczyna sezon turystyczny, który w tym roku zapowiada się wyjątkowo atrakcyjnie (muzyka na żywo, czynny na całej trasie Przeworsk – Dynów wagon barowy, animacje dla najmłodszych i wiele innych).
Cieszymy się, że kolejna z marek, z którymi współpracowaliśmy, z roku na rok jest coraz silniejsza i przygotowuje dla turystów nowe atrakcje!
Nadbużańska majówka 2024
Sprawdź, co dzieje się w Nadbużańskim Parku Klimatycznym w 2024 roku i zaplanuj urlop w dobrym klimacie! Na stronie klimatycznybug.pl znajdzieciekalendarz cyklicznych wydarzeńodbywających się na terenie objętym marką. W maju tradycyjnie odbędą się:
„BIEG 1791” – na pamiątkę uchwalenia KONSTYTUCJI 3 MAJA
NOC MUZEÓW – MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ MUZEÓW
Przygraniczny Konkurs Tkacki „Tradycja a Współczesność – tkactwo ludowe w dolinie Bugu i Krzny”
Wielka Kajakowa Majówka Rzekami Południowego Podlasia
Międzynarodowy Trójstyk Literacki we Włodawie.
Ale to nie koniec! Wydarzeń ciągle przybywa, dlatego warto polubić Klimatyczny Bug na Facebooku. Marka niemal codziennie aktualizuje albumz informacjami o majowych atrakcjach.
Z naszego kalendarza:
Nowa strategia marki Przemyśla przyjęta! Przemyśl jako „otwarta scena”to miejsce, w którym każdy ma głos i może być zarówno twórcą, jak i uczestnikiem życia miasta. To miasto żywej, dynamicznej i dostępnej dla wszystkich kultury, które promuje innowacje, kreatywność i otwartość na nowe pomysły i doświadczenia.
27 marca, odbył się kolejny, jedenasty już Kongres Promocji Mazowsza. Wydarzenie jak zwykle było okazją do spotkania przedstawicieli mazowieckich jednostek samorządu terytorialnego oraz ekspertów i praktyków marketingu. W tym roku tematyka kongresu oscylowała wokół turystycznych trendów.Mazowsze od kilku lat wdrażające nową strategię marki „Zawsze krok przed”(którą mieliśmy przyjemność współtworzyć) nie tylko śledzi turystyczne trendy, ale ma ambicje je wyznaczać. O tym między innymi opowiadał Piotr Lutek podczas tegorocznej edycji Kongresu.