Marka to ważny element kapitału rozwoju miejsca
Dobrze skonstruowana marka pozwala efektywnie zarządzać doświadczeniem i wizerunkiem, dzięki czemu miejsce może skutecznie konkurować na rynku i rozwijać się dla dobra mieszkańców.
Nawet najmniejsza miejscowość ma potencjał bycia markowym miejscem. W Synergii tworzymy strategie marek odpowiednie zarówno dla małych, średnich i dużych miast, jak i powiatów, regionów turystycznych czy województw. Wyznaczamy cele i kierunki działań również dla produktów turystycznych zarządzanych przez samorządy czy organizacje pozarządowe oraz przedsiębiorców. Kreujemy rozwiązania strategiczne dla marek parków rozrywki, obiektów hotelowych, muzeów, instytucji kultury, produktów turystycznych itp.
Etapy naszej pracy
BIG IDEA | TOŻSAMOŚĆ MARKI | DOŚWIADCZENIE MARKI | KOMUNIKACJA MARKI | INICJATYWY WDROŻENIOWE |
W ofercie:
-
Tworzenie nowej marki
W oparciu o badania i analizy odkrywamy tożsamość miejsca, jego wartości i aspiracje. Nasze strategie zawsze mają praktyczny wymiar i są podstawą do ich efektywnego wdrożenia.
-
Rewitalizacja marki
Gdy rdzeń marki jest zdefiniowany, ale marka jest słaba bądź nie została wdrożona.
-
Brand book
To coś więcej niż logo i standardowy systemy identyfikacji wizualnej. To także zestaw key visuals – zestaw graficznych konceptów kreatywnych oraz określenie języka marki.
Referencje: Lublin, Łódzkie, Hajnówka, Carpathia, Regio Resovia, Region Puszczy Białowieskiej