Diagnoza stanu marki

Analiza marki pokazuje jej stan i obecną kondycję oraz pozwala wygenerować wytyczne i kierunki

Diagnoza jest punktem wyjścia do optymalizacji planu działania w celu pozyskiwania inwestorów, przyciągania turystów, skutecznej komunikacji z mieszkańcami czy budowania tożsamości lokalnej i zaangażowania mieszkańców.

     

    Analiza aktywów
    zewnętrznych
    i wewnętrznych

     

    Analiza trendów
    i benchmarków globalnych
    Stworzenie idei
    i pozycjonowanie marki
    Wypracowanie kluczowych
    inicjatyw wdrożeniowych

     

    • Analiza aktywów zewnętrznych i wewnętrznych określa aktywa i zasoby oraz potencjał rozwoju marki.
    • Analiza trendów i benchmarków globalnych identyfikuje inspirujące kierunki rozwoju.
    • Stworzenie idei i pozycjonowanie marki działającej na poziomie inspiracji mieszkańców, stymulacji rozwoju gospodarczego i spajania społeczności lokalnych.
    • Wypracowanie kluczowych inicjatyw wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne wdrożenie pozycjonowania marki.

     

    >>> Diagnoza marki Warszawa

    Newsletter

    Bądź na bieżąco