Analiza marki pokazuje jej stan i obecną kondycję oraz pozwala wygenerować wytyczne i kierunki
Diagnoza jest punktem wyjścia do optymalizacji planu działania w celu pozyskiwania inwestorów, przyciągania turystów, skutecznej komunikacji z mieszkańcami czy budowania tożsamości lokalnej i zaangażowania mieszkańców.
Analiza aktywów
|
Analiza trendów i benchmarków globalnych |
Stworzenie idei i pozycjonowanie marki |
Wypracowanie kluczowych inicjatyw wdrożeniowych |
- Analiza aktywów zewnętrznych i wewnętrznych określa aktywa i zasoby oraz potencjał rozwoju marki.
- Analiza trendów i benchmarków globalnych identyfikuje inspirujące kierunki rozwoju.
- Stworzenie idei i pozycjonowanie marki działającej na poziomie inspiracji mieszkańców, stymulacji rozwoju gospodarczego i spajania społeczności lokalnych.
- Wypracowanie kluczowych inicjatyw wdrożeniowych, które zapewnią skuteczne wdrożenie pozycjonowania marki.