Jacek Pogorzelski

Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code, Business Strategy Leader w firmie Blue Fox. Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca programów WEMBA Szkoły Głównej Handlowej oraz MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty, a także certyfikowanych programów marketingowych The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Trener szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu.

Konsultant w zakresie strategii marketingowej, brandingu, komunikacji marketingowej i efektywności marketingu. Ekspert ministerstw oraz samorządów w zakresie polityki promocji, w tym ekspert Ministerstwa Rozwoju Regionalnego w zakresie promocji funduszy europejskich. Doświadczony brand i marketing manager.

Autor książek „Marka na cztery sposoby”, „Praktyczny marketing miast i regionów”, „Kod skuteczności”, „Mity marketingowe”, „(R)ewolucja marki”, „Pozycjonowanie produktu” oraz wielu artykułów na temat pozycjonowania, strategii marek oraz innych zagadnień marketingu strategicznego. Jest również współautorem książki „Wskaźniki marketingowe”. Autor bloga o marketingu.

Inspiruje mnie: dobry model i dobry przykład

Nie mam czasu: na sprawy mało istotne

Wyróżnia mnie: bezkompromisowość merytoryczna

Staram się w sobie zmienić: niecierpliwość

Wkurzam innych: niech inni to określą

Inni we mnie cenią: jak wyżej

U innych nie lubię: głupoty połączonej z samozadowoleniem

Wnoszę do zespołu: szerokie spojrzenie

W Synergii nauczyłem się: ciągle się uczę

Ulubiony cytat: każdy trafny

Ulubiony skecz/film/ itp.: więcej niż jeden

Każdemu polecam: poznawanie odmienności

Newsletter

Bądź na bieżąco