Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Od 15 lat zajmuje się praktycznym wdrażaniem strategii marketingowych miejsc. Jest autorem i współautorem ponad 40 strategii marek miejsc, programów promocji i innych dokumentów strategicznych z zakresu marketingu i rozwoju lokalnego. Doświadczony trener i prelegent z zakresu marketingu miejsc i turystyki. Pasjonat lokalności i autentycznych doświadczeń w turystyce. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.
Inspiruje mnie: świat, pomysłowość ludzi, książki.
Nie mam czasu: na lekturę wszystkiego, co chciałbym przeczytać.
Wyróżnia mnie: krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
Staram się w sobie zmienić: czasami zbyt krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
Wkurzam innych: jak wyżej 🙂
Inni we mnie cenią: myślę, że czasem też za to co wyżej.
U innych nie lubię: braku dystansu do siebie i braku szacunku do ludzi.
Wnoszę do zespołu: między innymi krytyczne spojrzenie na rzeczywistość.
W Synergii nauczyłem się: pracy z różnymi (wymagającymi) klientami.
Ulubiony skecz/film/ itp.: Hotel Zacisze.
Każdemu polecam: Roztocze, piwo craftowe, dobrą lekturę, zdrową kuchnię.