Piotr Lutek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 20 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Wykładowca i doktorant w dziedzinie marketingu miejsc. Członek organizacji zawodowych takich jak Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO), Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) i Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE).

Kierownik ponad 30 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Konsultant w zakresie tworzenia i zarządzania markami miast, regionów i produktów turystycznych dla ponad 50 samorządów terytorialnych. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej. Trener w tym samym zakresie z doświadczeniem ponad 500 godzin szkoleniowych zrealizowanych na zlecenie instytucji pozarządowych, podmiotów komercyjnych i jednostek samorządowych.

Inspiruje mnie: kreowanie nowych rozwiązań.

Nie mam czasu: dla rodziny i brydża.

Wyróżnia mnie: pewność siebie.

Staram się w sobie zmienić: niesystematyczność.

Wkurzam innych: bardzo wieloma rzeczami.

Inni we mnie cenią: trzeba pytać innych.

U innych nie lubię: kłamstwa i lenistwa.

Wnoszę do zespołu: doświadczenie biznesowe.

W Synergii nauczyłem się: tolerancji.

Ulubiony cytat: „Get busy living or get busy dying”.

Ulubiony skecz/flm/ itp.: Skazani na Shawshank.

Każdemu polecam: czytanie książek.

Newsletter

Bądź na bieżąco