Realizacje
Poznaj nasze top projekty.
PRZEMYŚL
Nowa strategia dla marki Przemyśla bazuje na idei „otwartej sceny”. Przemyśl jako „otwarta scena” to miejsce, w którym każdy ma głos i może być zarówno twórcą, jak i uczestnikiem życia miasta. To miasto żywej, dynamicznej i dostępnej dla wszystkich kultury, które promuje innowacje, kreatywność i otwartość na nowe pomysły i doświadczenia.
NADBUŻAŃSKI PARK KLIMATYCZNY
Nadbużański Park Klimatyczny to miejsce dla szukających naturalnego schronienia przed zmianami klimatycznymi. Inicjatorem powołania tej wyjątkowej w skali Europy marki jest Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu BUG. Razem stworzyliśmy markę działającą na rzecz klimatu!
MAZOWSZE
Strategia marki Mazowsze została opracowana w zgodzie ze zrewitalizowaną Strategią Rozwoju Województwa Mazowieckiego 2030+. Innowacyjne Mazowsze i ma zadanie wspierać realizację Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza do 2030 roku w obszarze marketingu.
WARMIA I MAZURY
Założenia, jakie przyjęliśmy przed rozpoczęciem pracy nad marką Województwa Warmińsko-Mazurskiego to pogłębienie idei marki, nadanie jej wymiaru emocjonalnego, stworzenie klarownego modelu działania i zbudowanie długofalowej perspektywy rozwoju.
WARSZAWA
W toku analiz zleconych przez m.st. Warszawa udało nam się dotrzeć do prawdziwej tożsamości Warszawy i nakreślić najlepsze kierunki rozwoju miasta. Dokument diagnozy marki Warszawa wskazuje wytyczne i kierunki działań w zakresie budowy silnej marki miasta.
WOJEWÓDZTWO ŁÓDZKIE
Marka Łódzkie Promuje prezentuje przykłady projektów, usług, ludzi, produktów i idei, które powstały lub realizowane są w regionie łódzkim.
REGIO RESOVIA
Marka REGIO RESOVIA służyć ma budowie wspólnej, zintegrowanej oferty społecznej, kulturalnej, gospodarczej oraz promocji wszystkich walorów obszaru położonego wokół Rzeszowa.
LUBLIN
Marka Lublina – miasta inspiracji to jedna z niewielu marek miast budowanych konsekwentnie i zyskujących uznanie mieszkańców, turystów oraz specjalistów marketingu.
HAJNÓWKA
Hajnówka – Duchowa witalność. Idea marki jest ambitną koncepcją połączenia dwóch wykorzystywanych w różnym stopniu dotychczas unikalnych cech miasta jakimi są: żywa i autentyczna wielość religii i kultur oraz potencjał wynikający z położenia przy Puszczy Białowieskiej.
BYDGOSZCZ
Bydgoszcz – Kultura Jakości. Idea wypływa z postawy zakorzenionej w tradycji miasta, ale nie do końca ujawnianej – niezgody na bylejakość, prowizorkę, partactwo, niesolidność i brak staranności oraz sprzeciwu wobec powierzchowności, płytkości, pospolitości i szablonowemu myśleniu.
CARPATHIA
Karpaty to mistyczne góry w Europie Środkowej, które są wciąż słabo znane turystom z całego świata. Karpaty nie posiadały marki o tożsamości, która byłaby wspólna dla tej wielokulturowej i wielonarodowej mieszanki.