HAJNÓWKA

KLIENT

Hajnówka to w porównaniu z innymi miastami w Polsce miasto bardzo młode. Jej historia jednak nierozłącznie związana jest z miejscem, które określane jest jako pierwotne, pradawne – jest nim Puszcza Białowieska. Bez puszczy nie byłoby pierwszego osadnictwa, jej strażników, osoczników i w końcu samej Hajnówki. Tworzące się na skraju odwiecznego lasu miasto przyciągało mieszkańców okolicznych wsi i przybyszów z całego kraju. To oni kształtowali tożsamość Hajnówki – miasta pracy i przemysłu, swoistego pionierstwa na wschodnich krańcach kraju. Hajnówka to miasto „wyrosłe z puszczy”.

Stojącej dziś przed ogromnymi wyzwaniami współczesności Hajnówce potrzebna jest nowa opowieść, która znowu jak magnes zacznie przyciągać i fascynować – mieszkańców, turystów czy przedsiębiorców. Strategia Marki Hajnówka (ZOBACZ DOKUMENT) powstała z potrzeby stworzenia świeżej definicji miasta jako miejsca do życia, pracy i przeżywania emocji turystycznych.

Powstała idea marki Hajnówka – Duchowa witalność. Idea marki jest ambitną koncepcją połączenia dwóch wykorzystywanych w różnym stopniu dotychczas unikalnych cech miasta jakimi są: żywa i autentyczna wielość religii i kultur oraz potencjał wynikający z położenia przy Puszczy Białowieskiej. Wykreowana idea „duchowej witalności” wymagać będzie od zarządzających marką precyzyjnego i wytrwałego budowania nowego wyobrażenia o mieście – najpierw wśród mieszkańców, a następnie wśród grup docelowych.

Strategia Rozwoju Miasta Hajnówka na lata 2016–2025

Strategia Marki Hajnówka

System Identyfikacji Wizualnej Marki Hajnówka

Cykl szkoleń wdrażających strategię marki

Do tej pory zrealizowane
zostały nastepujące

DZIAŁANIA

ZARZĄDZANIE MARKĄ
W Hajnówce powstał zespół odpowiedzialny za zarządzanie marką i koordynację wdrożenia strategii.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Powstały profile marki Hajnówki na portalach Facebook oraz Instagram.
JARMARK ŻUBRA
Flagowa impreza miasta przekształcana jest we flagowe wydarzenie marki.
WYDAWNICTWA
Powstają nowe wydawnictwa z zastosowaniem identyfikacji marki np. kalendarz wydarzeń czy informatory turystyczne.
MEDIA
Hajnówka prezentuje swoje atrakcje we współpracy z mediami lokalnymi i ogólnopolskimi.

Newsletter

Bądź na bieżąco