Jak wdrożyć markę miejsca?


Napisać strategię może prawie każdy. Lepszą lub gorszą. Znacznie trudniej jest wdrożyć założenia, które spowodują, że miasto albo region staną się znane i pożądane.
Dla wszystkich, którzy stoją przed takim zadaniem, krótki poradnik. 

POBIERZ DARMOWY PORADNIK SYNERGII!

Jak wdrożyć markę miejsca? 12 złotych reguł SYNERGII

    Chcesz wiedzieć więcej?

                                                                                      Zobacz nasze video!

    Zdobądź wyższy poziom wiedzy i umiejętnośCI

    SZKOŁA MARKI MIEJSCA

    Jak promować miasto lub region? Czym zachęcić turystów do odwiedzin? Jak zaangażować mieszkańców do akcji społecznych? Media społecznościowe – jak działają i jak je wykorzystać? Przed takimi wyzwaniami stają na co dzień pracownicy samorządów czy organizacji pozarządowych.

    Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można dzięki jedynej w Polsce – Szkole Marki Miejsca. Nasze podejście do edukacji to wynik wieloletniego doświadczenia w pracy z markami miejsca oraz rozmów z profesjonalistami – pracownikami samorządów, organizacji pozarządowych, managerami obiektów i firm turystycznych z całego kraju.

    Zajęcia w ramach Szkoły Marki Miejsca prowadzą doświadczeni eksperci – praktycy marketingu miejsc. Wśród nich znajdują się m.in. Piotr Lutek oraz Michał Basiński z Synergii, a także dr Bartłomiej Walas, czy Robert Stępowski. Patronat medialny nad projektem objęła Wspólnota – najważniejsze w Polsce pismo branżowe samorządu terytorialnego.

    Newsletter

    Bądź na bieżąco