Dziękujemy, że już od 15 lat mamy możliwość współpracy z Wami. W nowym roku nie zamierzamy jednak świętować, ale w dalszym ciągu chcemy wspierać najciekawsze inicjatywy marek miejsc w Polsce. Jesteśmy bogatsi o doświadczenia roku 2021, który dla nas wszystkich stanowił wyzwanie. Wypracowaliśmy strategie, które muszą sprostać zadaniom, jakie stawia przed nami epoka pandemii i postępujących zmian klimatycznych. Zachęcamy do zapoznania się dokumentem (KLIK!), w którym podsumowaliśmy kolejny rok pracy w Synergii.
Wybrane projekty:
- Diagnoza marki Warszawa;
- Rewitalizacja marki Mazowsze;
- Marka BUG;
- Strategia rozwoju i marki produktu sieciowego Przeworskiej Kolejki Wąskotorowej – Pogórzanin;
- Strategia marki Sandomierskiego Szlaku Winiarskiego;
- Doradztwo we wdrażaniu strategii marki Podkarpackie;
- Doradztwo we wdrażaniu strategii marki Sandomierz.
W 2022 roku zaczynamy świętować 15-lecie działalności Synergii. W tym czasie zrealizowaliśmy wiele projektów, zaprojektowaliśmy nowe marki miast, pomogliśmy licznym samorządom i zdobyliśmy doświadczenia, których nie sposób przecenić.
Zależy nam na tym, by polskie miasta rozwijały się coraz dynamiczniej, a place branding był traktowany jako podstawowe działanie w pracy każdego samorządu.
Dlatego chcemy podzielić się zdobytą wiedzą i doświadczeniem.
- Zachęcamy do zapisu na newsletter, który zapewni comiesięczną porcję praktycznej wiedzy.
- Mamy nadzieję, że jeszcze w tym roku światło dzienne ujrzy nasza książka – podręcznik praktycznego marketingu miejsc.
Wchodzimy w nowy rok!
Przed nami nowe marki do zdiagnozowania, zrewitalizowania, stworzenia i wdrożenia…