O SYNERGII

Odkrywamy potencjał i przekształcamy go w wartość

about-img

JESTEŚMY ZESPOŁEM EKSPERTÓW MARKETINGU MIEJSC, KTÓRY STAWIA NA REZULTATY

Kiedy inni mówią o metodach, narzędziach i procesach, my projektujemy działania prowadzące
do wymiernych efektów.
Nasza specjalizacja to wdrażanie strategii marek, ale ważne jest dla nas także ich analizowanie i tworzenie. Przedkładamy budowanie doświadczeń nad efektowną komunikację.
Promocja jest dla nas narzędziem, a nie celem samym w sobie.
Od ponad 10 lat pracujemy dla miast, regionów i organizacji.
Zrealizowaliśmy ponad 100 różnorodnych projektów.

Synergia jest jedyną w Polsce firmą, która posiada certyfikat systemu
zarządzania jakością ISO 9001:2015 w zakresie:

  • – projektowania i tworzenia marek terytorialnych;
  • – projektowania i wdrażania produktów turystycznych;
  • – szkoleń i doradztwa w zakresie marketingu terytorialnego i turystyki;
  • – badań i analiz w zakresie marketingu terytorialnego i turystyki.

Jesteśmy z Lublina – miasta inspiracji. Cenimy sobie osobisty kontakt z klientami, dzięki któremu dobrze poznajemy ich potrzeby i oczekiwania.

Testymoniale

Z Synergią współpracowaliśmy przy tworzeniu Strategii Marki Szydłowa. Każdy etap współpracy cechował się pełnym profesjonalizmem i nieskrywaną pasją w odkrywaniu tych elementów, które mogłyby wyróżnić Szydłów na tle innych miejsc. Otrzymaliśmy szczerą diagnozę tego, co robimy źle i mnóstwo pomysłów na skuteczną promocję miasta. Jestem pewien, że po wdrożeniu strategii opracowanej przez Synergię, Szydłów znacznie zyska na rozpoznawalności.

Piotr Walczak

Inspektor ds. promocji Urząd Miasta i Gminy Szydłów
Wystawiając opinię o współpracy z firmą SYNERGIA Sp. z o.o. z Lublina należałoby użyć wyłącznie samych pozytywnych zwrotów. We współpracy z tą firmą realizowaliśmy różne przedsięwzięcia, m.in. z zakresu strategii rozwoju, a także dotyczące kreowania marki powiatu rzeszowskiego oraz Regio Resovii, które to działania były istotnym wsparciem dla naszej samorządowej działalności. Na wyróżnienie zasługuje przede wszystkim profesjonalne podejście do zadania, determinacja w stawianiu czoła wyzwaniom oraz zaangażowanie w to, by wykonana praca była autentycznym wsparciem dla zlecającego. Rekomenduję tę firmę, bo prawdopodobnie jeszcze nie raz Starostwo Powiatowe w Rzeszowie skorzysta z jej usług. Pozostaję z wyrazami uznania

Józef Jodłowski

Starosta Rzeszowski
Tworzenie tak ważnego dokumentu jak strategia marki to bardzo często próba sił zleceniodawca v. wykonawca. Ale to też czas wytężonej pracy, czasami dochodziło między nami do różnicy zdań. Nigdy bez powodu, zawsze z myślą o kreowaniu nowych rozwiązań.

Maciej Łaski

Dyrektor Departamentu / Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego Departament Promocji i Współpracy Zagranicznej
Zaprojektować markę miasta jest stosunkowo łatwo. Znacznie trudniej jest ją zbudować i zarządzać nią na co dzień. Dla mnie największa zaleta Synergii to właśnie pomoc w bieżącej pracy nad marką Lublin. To dla nas sprawdzony partner.

Krzysztof Komorski

Zastępca Prezydenta Lublina ds. Kultury, Sportu i Relacji Zewnętrznych
Znakomita współpraca z firmą Synergia na każdym z etapów pracy nad marką Carpathia pomogła wypracować optymalne rozwiązania dla założonych celów. Niewątpliwą zaletą partnerów z Synergii jest ich kreatywność i zaangażowanie wykraczające poza formalne ramy.

Dawid Lasek

Wiceprezes / Stowarzyszenie Euroregion Karpacki Polska

Ludzie

Poznaj ludzi z doświadczeniem i wiedzą.

Piotr Lutek

Strategie marek

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing.

Michał Basiński

Marki miejsc i turystyka

Absolwent prawa oraz psychologii komunikacji społecznej UMCS w Lublinie. Współzałożyciel, wieloletni prezes i członek zarządu Lokalnej Organizacji Turystycznej Roztocze.

Jacek Pogorzelski

Zarządzanie marką i doświadczeniem

Właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego Prime Code, Business Strategy Leader w firmie Blue Fox.

CHCESZ POZNAĆ CAŁY ZESPÓŁ?

Newsletter

Bądź na bieżąco