Oferta
Tworzymy koncept i realizujemy go.
To co oferujemy to przede wszystkim duży zasób wiedzy i doświadczenia, które zdobywamy w pracy nad wieloma projektami z różnych dziedzin marketingu miejsc. Podstawą naszej oferty jest jedyny w Polsce, autorski model wdrażania strategii marek miejsc – Place Brand Trigger.
Edukacja

Coaching liderów samorządowych
Prowadzimy coachning, który wspiera w osiągnięciu wspólnie ustalonych celów. Jest to działanie skierowane do osób decyzyjnych (prezydenci, burmistrzowie, marszałkowie), dyrektorów departamentów, naczelników i kierowników.
Czytaj więcej

Szkoła Marki Miejsca
Zapraszamy do jedynej w Polsce Szkoły Marki Miejsca. Nasze programy szkoleniowe to maksimum praktyki przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia ekspertów marketingu miejsc.
Czytaj więcej
Marka

Projektowanie marki
Marka to ważny element kapitału rozwoju miejsca. Dobrze skonstruowana marka pozwala efektywnie zarządzać doświadczeniem i wizerunkiem, dzięki czemu miejsce może skutecznie konkurować na rynku i rozwijać się dla dobra mieszkańców.
Czytaj więcej

Wdrożenie marki
Place Brand Trigger to pierwszy w Polsce model wdrażania marki miejsca. Autorskie narzędzie Synergii pozwala wyeliminować losowość i przypadkowość działań marketingowych prowadzonych przez samorządy w zakresie budowania marki.
Czytaj więcej

EmoBrand
Gdy marka posiada strategię i ugruntowaną pozycję, warto rozpocząć budowę silnych relacji z odbiorcami. Tworzymy i monitorujemy emocjonalny kapitał marki. EmoBrand – marka o wysokim kapitale emocjonalnym to najlepsza polisa jej trwałości.
Czytaj więcej

Diagnoza stanu marki
Analiza marki pokazuje jej stan i obecną kondycję oraz pozwala wygenerować wytyczne i kierunki działań.
Czytaj więcej
Rozwój

Strategia rozwoju
Strategie rozwoju tworzone przez Synergię to klarowna instrukcja jak walczyć o pieniądze inwestorów, turystów oraz pozyskanie utalentowanych mieszkańców.
Czytaj więcej

Placemaking
W Synergii projektujemy miejsca, w których ludzie chcą żyć, pracować i spędzać wolny czas. Tworzymy koncepcje tematycznych przestrzeni i wydarzeń.
Czytaj więcej

Zarządzanie talentami
Jak przyciągać konkretne talenty i zawody do danego miejsca? Ludzie i współpraca są dziś głównymi atutami miast.
Czytaj więcej

Efekt pochodzenia
Efekt miejsca pochodzenia (Place of Origin Effect) polega na przeniesieniu wizerunku marki regionu na wytwarzane w nim marki produktów i usług, dzięki czemu klienci są skłonni zapłacić więcej za dany produkt dlatego, że pochodzi z danego miejsca.
Czytaj więcej
Turystyka

Klucz doświadczeń turystycznych
Klucz doświadczeń to narzędzie dla marek miast, regionów turystycznych oraz województw pozwalające na efektywne zarządzanie doświadczeniami turystów.
Czytaj więcej

Produkt turystyczny
Tworzymy i wdrażamy produkty odpowiadające potrzebom turystów. Projektowanie i rozwój produktów turystycznych opieramy o unikalne zasoby miejsca z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych.
Czytaj więcej

Plan rozwoju turystyki
Plan Rozwoju Turystyki stanowi instrument kreowania polityki rozwoju turystyki w danym miejscu czy regionie, zawiera klarowne wnioski i określa jasny kierunek działania.
Czytaj więcej