CARPATHIA

KLIENT

Karpaty to mistyczne góry w Europie Środkowej, które są wciąż słabo znane turystom z całego świata. Karpaty nie posiadały marki o tożsamości, która byłaby wspólna dla tej wielokulturowej i wielonarodowej mieszanki.

Marka Carpathia stworzona została dla obszaru objętego działaniem Euroregionu Karpackiego. To nowy, silny impuls do rozwoju turystyki opartej na bogatym dziedzictwie kulturowym Karpat oraz unikalnej przyrodzie. Zawarliśmy w niej opowieść o Karpatach, o tym jak ta Mistyczna Kraina obdarza nasze zmysły swoja autentycznością, przestrzenią, bogatą kulturą i nieskażoną przyrodą.

Kontynuujemy współpracę z marką i do dziś świadczymy usługi doradcze w procesie jej wdrażania.

 

 

Strategia Marki Karpackiej Carpathia oraz podręcznik procesów marki

Audyt turystyczny obszaru Karpat w granicach Euroregionu Karpackiego

Carpathia Key Visual

Strategia rozwoju turystyki uzdrowiskowej w polsko-ukraińskiej części Euroregionu Karpackiego

Produkt turystyczny „Wędrowanie bez Plecaka”

Plan Public Relations na lata 2015–2016 dla marki Carpathia

Do tej pory zrealizowane
zostały nastepujące

DZIAŁANIA

BAZA PARTNERSTWA
Ponad 40 deklaracji współpracy w ramach wdrożenia marki ze strony samorządowców, przedsiębiorców i NGO.
BAZA PRODUKTÓW
Ponad 50 wybranych najlepszych produktów marki.
FORUM WSPÓŁPRACY
Coroczne spotkanie integrujące region Karpat połączone z promocją turystyki i gospodarki.
MAGAZYN KARPACKI HORYZONT
Wydawnictwo promujące karpackie inicjatywy i prezentujące dobre praktyki.
VISIT CARPATHIA
Wizerunkowa strona internetowa marki Carpathia.
WYJAZDY STUDYJNE
Szereg wizyt samorządowców i przedsiębiorców, wymiana informacji na temat dobrych praktyk i know-how.
MEDIA SPOŁECZONOŚCIOWE
Funkcjonujące profile marki na portalach Facebook i Instagram.
MEDIA TOUR
Wizyty dziennikarzy i touroperatorów z Europy Zachodniej w celu promocji Karpat.
WYDARZENIA PROMOCYJNE
Targi turystyczne m.in. Berlin, Bratysława i Genewa.
SZKOLENIA I KONFERENCJE
Szereg spotkań adresowanych do samorządowców, przedsiębiorców i NGO.
PROMOCJA
Wydawnictwa tradycyjne, filmy i gadżety.

Newsletter

Bądź na bieżąco