LUBLIN

KLIENT

Lublin, największe miasto wschodniej Polski, stolica województwa lubelskiego. Marka Lublina – miasta inspiracji to jedna z niewielu marek miast budowanych konsekwentnie i zyskujących uznanie mieszkańców, turystów oraz specjalistów marketingu.

W trakcie pracy nad marką zidentyfikowane zostały jej wartości takie jak: doświadczanie rzeczy, by je zrozumieć, realizacja marzeń, świadomość swoich korzeni oraz światłość myślenia oparta na otwartości i tolerancji. Usystematyzowane zostały także korzenie, które są fundamentem do budowania silnej marki Lublina: świetność okresu Jagiellońskiego, kultura i sztuka renesansowa, wielokulturowość i tradycja jarmarków oraz przedwojenna diaspora żydowska, wszystkie te elementy funkcjonowały zawsze w oparciu o lubelską tolerancję religijną, która umożliwiała symbiotyczne egzystowanie przedstawicieli wielu religii (katolicy, prawosławni, ewangelicy, Żydzi).

Markę Lublin wyróżniać ma bogactwo kulturalne i historyczne miasta w jego kameralnej odsłonie, stanowiącej najbardziej inspirujący czynnik, położenie geograficzne i kresowa duchowość, energia tkwiąca w młodych, kreatywnych ludziach oraz potencjał produktów ekologicznych „organic food”. Marka ma odpowiadać na potrzeby osób poszukujących autentyczności, doceniających wartości i przeżycia, aktywnych kulturowo młodych ludzi, którzy mimo młodego wieku są już dojrzali emocjonalnie, osób szukających czegoś innego niż to, czego doświadczają na co dzień. Misją marki Lublin jest inicjowanie w ludziach zmiany i wyzwalanie w nich odkrywczego, twórczego myślenia.

Mamy wielką satysfakcję z pracy dla miasta, które jest dla naszego zespołu nie tylko miejscem życia i pracy, ale przede wszystkim codzienną inspiracją. Synergia bez Lublina byłaby zupełnie inną firmą. A my bez Lublina bylibyśmy zupełnie innymi ludźmi.

Program „Miejsce Inspiracji”

Strategia marki „Lublin inspiruje biznes”

Koncepcja rozwoju produktu turystycznego Szlak Komisarza Maciejewskiego

Przewodnik po szlakach Lublina

Koncepcja komunikacji obchodów 700-lecia miasta

Koncepcja produktu turystycznego – Żydowski Lublin

Program marketingowy dla rewitalizowanego obszaru Podzamcza

Koncepcja utworzenia i funkcjonowania podmiotu zarządzającego komunikacją marketingową marki Lublina

Do tej pory zrealizowane
zostały nastepujące

DZIAŁANIA

WZROST ROZPOZNAWALNOŚCI MIASTA
Według badań wzrosła świadomość marki Lublina do 23%, Lublin przesunął się na 10 miejsce, a dystans do liderów (Warszawa, Kraków, Gdańsk) się zmniejszył.
CARNAVAL SZTUKMISTRZÓW
Flagowe wydarzenie marki, które z roku na rok przyciąga coraz więcej turystów i uczestników z Polski, Europy i Świata.
EUROPEJSKA STOLICA KULTURY 2016
Lublin był w gronie miast finalistów, wśród których wybierano zwycięskie miasto. Prowadzono szeroko zakrojoną akcję promocyjno-informacyjną.
KAMPANIE PROMOCYJNE
Najbardziej znane z nich to: Lublin. Nieziemski klimat; Lublin. Dzieje się; Bądź wolny. Studiuj w Lublinie; Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie; Lublin – 40 minut stąd; Zagubione wspomnienia; Król, Anioł, Diabeł, Artysta i Marchewka autostopem do Lublina.
PROGRAM MIEJSCE INSPIRACJI
4 edycje programu, w których uczestniczyło kilkadziesiąt lubelskich restauracji i hoteli reprezentujących wartości marki.
WYDARZENIA
Wzrost zainteresowania mieszkańców i turystów wydarzeniami organizowanymi w mieście m.in.: Jarmarkiem Jagiellońskim, Europejskim Festiwalem Smaku, Nocą Kultury, Konfrontacjami Teatralnymi, Festiwalem Wschód Kultury – Inne Brzmienia.

Newsletter

Bądź na bieżąco