KLIENT
Lublin, największe miasto wschodniej Polski, stolica województwa lubelskiego. Marka Lublina – miasta inspiracji to jedna z niewielu marek miast budowanych konsekwentnie i zyskujących uznanie mieszkańców, turystów oraz specjalistów marketingu.
W trakcie pracy nad marką zidentyfikowane zostały jej wartości takie jak: doświadczanie rzeczy, by je zrozumieć, realizacja marzeń, świadomość swoich korzeni oraz światłość myślenia oparta na otwartości i tolerancji. Usystematyzowane zostały także korzenie, które są fundamentem do budowania silnej marki Lublina: świetność okresu Jagiellońskiego, kultura i sztuka renesansowa, wielokulturowość i tradycja jarmarków oraz przedwojenna diaspora żydowska, wszystkie te elementy funkcjonowały zawsze w oparciu o lubelską tolerancję religijną, która umożliwiała symbiotyczne egzystowanie przedstawicieli wielu religii (katolicy, prawosławni, ewangelicy, Żydzi).
Markę Lublin wyróżniać ma bogactwo kulturalne i historyczne miasta w jego kameralnej odsłonie, stanowiącej najbardziej inspirujący czynnik, położenie geograficzne i kresowa duchowość, energia tkwiąca w młodych, kreatywnych ludziach oraz potencjał produktów ekologicznych „organic food”. Marka ma odpowiadać na potrzeby osób poszukujących autentyczności, doceniających wartości i przeżycia, aktywnych kulturowo młodych ludzi, którzy mimo młodego wieku są już dojrzali emocjonalnie, osób szukających czegoś innego niż to, czego doświadczają na co dzień. Misją marki Lublin jest inicjowanie w ludziach zmiany i wyzwalanie w nich odkrywczego, twórczego myślenia.
Mamy wielką satysfakcję z pracy dla miasta, które jest dla naszego zespołu nie tylko miejscem życia i pracy, ale przede wszystkim codzienną inspiracją. Synergia bez Lublina byłaby zupełnie inną firmą. A my bez Lublina bylibyśmy zupełnie innymi ludźmi.