NADBUŻAŃSKI PARK KLIMATYCZNY

KLIENT

Nadbużański Park Klimatyczny to marka dla szukających naturalnego schronienia przed zmianami klimatycznymi.

Inicjatorem powołania tej wyjątkowej w skali Europy marki jest Stowarzyszenie Samorządów Euroregionu BUG z siedzibą w Chełmie, które zrzesza jednostki samorządu terytorialnego z obszaru nadbużańskiego województwa lubelskiego. Razem stworzyliśmy markę działającą na rzecz klimatu!

Nadbużański Park Klimatyczny to spotkanie z naturą i autentyczną kulturą rozwijającą się z szacunkiem dla przyrody. Marka ma ambicje dbać o dobry klimat (także ten rozumiany jako atmosfera sprzyjająca dobremu życiu i rozwojowi inspiracji), przeciwdziałać zmianom klimatycznym i rozwijać się tak, by nie szkodzić naturze. Strategia Nadbużańskiego Parku Klimatycznego zakłada działanie zgodne z zasadami turystyki zrównoważonej klimatycznie, aby kolejne pokolenia również mogły cieszyć się tym, co najcenniejsze.

Do tej pory zrealizowane
zostały nastepujące

DZIAŁANIA

Audyt zasobów
Wszechstronna i kompleksowa analiza zasobów związanych z regionem rzeki Bug (uwarunkowania geograficzno-przestrzenne, walory turystyczne, zagospodarowanie turystyczne, aktywność marketingowa).
Badania
Badania przeprowadzone wśród mieszkańców regionu, turystów i przedstawicieli branży turystycznej.
Dokument
Analiza kapitału marki i weryfikacja tożsamości marki, stworzenie idei, określenie pozycjonowania marki, emocjonalnej propozycja marki. Opracowanie programu wdrożenia marki. Wyznaczenie celów strategicznych i operacyjnych.
Konsultacje
Prezentacja założeń strategicznych, dyskusja, analiza uwag, opinii i pomysłów.
Opracowanie identyfikacji wizualnej marki
Spójny, konsekwentny zestaw reguł i wzorców definiujących markę oraz sposób jej prezentacji: logo + rozbudowana księga znaku i akcydensów.
Wdrożenie
Spotkania, konsultacje, uruchomienie kanałów społecznościowych i strony marki.

Newsletter

Bądź na bieżąco