Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem (KLIK!), w którym podsumowaliśmy kolejny, 12 już rok pracy w Synergii.
Choć okazuje się, że prawie wszystko możemy już zrobić zdalnie, tęsknimy za spotkaniami z Państwem i mamy nadzieję, że w tym roku będzie ku temu niejedna okazja.
W telegraficznym skrócie, rok 2020 w Synergii to:
- ponad 1000 godzin rozmów na żywo i online
- ok. 700 kilometrów rowerem po Podkarpaciu
- miliony pomysłów, terabajty przesłanych danych
i hektolitry kawy…
Wybrane projekty:
- Diagnoza dla Nowej Ścieżki Rozwoju Chełma
- Diagnoza dla Nowej Ścieżki Rozwoju Kraśnika
- Strategia Marek Turystycznych Bieszczady i Połoniny „Bieszczady Połoniny – Dwie krainy, jedna marka”
- Strategia Marki Mazury Zachodnie
- Strategia Marki Sandomierza
- Strategia Marki Szydłowa
- Rewitalizacja strategii marki województwa podkarpackiego
- Strategia Marki Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2021+
- Księga marki produktu turystycznego SOCCER BOX PRO
- Karpackie Laboratorium Medialne; dokument strategiczno-wdrożeniowy
- Audyt potencjału produktów turystyki rowerowej województwa podkarpackiego
- Szkolenia i doradztwo:
-
- Atrakcje przyrodnicze i kulturowe powiatu łęczyńskiego oraz terenów przyległych
- Współczesne kierunki rozwoju turystyki
- Środki zewnętrzne w turystyce
- Media elektroniczne drogą do pozyskania turysty.
W 2021 rok wchodzimy kontynuując prace nad: Diagnozą aktualnego stanu marki Warszawa.