WARMIA I MAZURY

KLIENT

Założenia, jakie przyjęliśmy przed rozpoczęciem pracy nad marką Województwa Warmińsko-Mazurskiego to pogłębienie idei marki (tak, aby pracowała w każdym segmencie i obejmowała cały region), nadanie marce wymiaru emocjonalnego, stworzenie klarownego modelu działania i zbudowanie długofalowej perspektywy rozwoju.
 
Nasze analizy, badania i warsztaty umożliwiły odkrycie nieznanego obrazu Warmii i Mazur – łagodnej przestrzeni, gdzie żywa jest idea swobody tworzenia. We współpracy z Samorządem Województwa Warmińsko-Mazurskiego stworzyliśmy markę, która:
•     aktywizuje region
•     obejmuje wszystkie aspekty funkcjonowania marki w regionie
•     działa na rzecz wszystkich interesariuszy
•     kreuje markę bazującą na prawdziwych emocjach i wartościach.
 

Dokument dostępny jest na stronie Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie >>>

Do tej pory zrealizowane
zostały nastepujące

DZIAŁANIA

ANALIZA KAPITAŁU MARKI I WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI
KREACJA NOWEJ IDEI I JEJ POZYCJONOWANIA
SWOBODA TWORZENIA: idea pracująca w każdym segmencie; długofalowa perspektywa rozwoju; głęboka i silna emocjonalnie marka; progresywność; dynamizm; otwarcie na zmiany; kreatywność, inspiracja.
WDROŻENIE
BUDOWA PROGRAMU: EFEKT POCHODZENIA
Program certyfikujący produkty i usługi; kampania wizerunkowa; kampania content marketingowa; wydarzenie targowe/prezentacje produktów i firm z regionu; program promocji wewnętrznej lokalnych przedsiębiorców.

Newsletter

Bądź na bieżąco