KLIENT
„Marka Łódzkie promuje – budowanie, pozycjonowanie i promowanie marki województwa łódzkiego w latach 2013–2015” to strategia promocji województwa łódzkiego. Prace nad nią poprzedzone zostały badaniami wizerunkowymi województwa. Biorąc pod uwagę specyfikę regionu, postawiono na myślenie projektowe jako ideę przewodnią strategii.
Myślenie projektowe to nowy sposób rozwiązywania problemów w różnych dziedzinach i sferach życia człowieka, bazujący na tradycyjnym projektowaniu oraz przy użyciu narzędzi projektowych i metodologii pracy projektanta. Na pierwszym miejscu stawiane są projekty, które wpływają na jakość życia, na dalszym planie znajduje się design i projektowanie graficzne.
Wyjątkowość marki Łódzkie Promuje wynika z jej wspierającego dla marek lokalnych charakteru. Łódzkie Promuje prezentuje przykłady projektów, usług, ludzi, produktów i idei, które powstały lub realizowane są w regionie łódzkim. Promocja województwa łódzkiego z całkowicie zamierzoną i rekomendowaną służebną rolą województwa stanowi wyjście do budowania lokalnej dumy i w dłuższym horyzoncie czasowym tworzenia tożsamości regionalnej.